teisipäev, 12. juuli 2011

Bardolino -> Innsbruck -> Salzburg -> Austria teadmata asukoht
Sõiduaeg: 12h
Läbitud distants: hästi palju
Hommik algas pisut üllatusega – Garda ääres pilved. Aga siiski hästi lämmi. Olime plaaninud, et enesetundest sõltuvalt kas läheme waterpark’i või mitte. Paraku polnud mu olemine endiselt meistriklass ning otsustasime suuna võtta Eagles Nest’i poole. Eagles Nest on Berteschgadeni’s asuv Hitleri 50ndaks juubeliks ehitatud kodu (ning punker ning lõunas asuv peastaap ning Speer’i suveresidents jne). Täpselt 4h sõitu sai mõnusalt läbi võetud ja neljaks kohal. Mis aga selgus – kell 4 tehti viimane kruiis füüreri kodusse ning peale seda enam mingit varianti pole. Ps pimedaks läheb alles kell 9. Õnneks nägime ära kohe mäe jalamil asuva punkri ja dokumenteeritud muuseumi.
Mõtlesime siis, et jõuame Salzburgi Mozarti sünnikodusse. Aga muidugi oli ka see juba suletud.
Tegelikult jäi kogu reisi varjutama tõsiasi, et külastuskohad ja vaatamisväärsused sulgetakse keset päeva. Eriti kurioosne, et järgmises sihtpunktis Salzburgis sulgetakse ka poed kell 6 !
Ega jäänudki muud üle, kui sõita Austriast nii palju Tsehhi piiri poole kui võimalik ja asuda öömaja otsima. 9 paiku hakkas hämarduma ja asusime peale Viini öömaja otsima. Jõudsime linna, kus öeldi, et kogu linn on mootorrattureid täis ja sealt pole midagi loota. Järgmises linnas olid kõik 3 hotelli väidetavalt täis (kusjuures tubade võtmed rippusid nagis). Kell sai 11 ja asi hakkas lootusetuks muutuma. Keset teed jäi öömaja nimega „Pension.“ Seal oli tädi lahkesti nõus vastu võtma, aga meil oli oluline leida ka internet (mida me itaaliast 3 päevaga ei suutnudki leida). Neid „pensioneid“ on seal palju aga mina Pensionile jääda ei tahtnud.
Sealt minema sõites hüppasid järjest tee peale 2 jänest. Jänesed on päriselt nagu multifilmis tee peal. Jooksevad sinka vonka tulede valgusel ja ohu eest ära ei keera.
Vahetult enne piiri õnnestus leida maantee äärest 24h öömaja. Sealne peremees oli igati üllatunud, et meil hotelli ei õnnestunud leida. Aga tundub, et Austerlased oma konservatiivsuses ei taha millegipärast peale 11 enam check-in’e teha.
Päeva foto (sõitsin öösel läbi putukaparve):