reede, 8. juuli 2011

Nago-Toroble -> Arco -> Garda -> Bardolino
Sõiduaeg: 2h
Läbitud distants: 100km
Öösel sadas isegi vihma, aga telk pidas perfektselt. Ainult pisut niiske oli. Üldse Gardaäärne on millegipärast väga lämbe ja niiske. Aga kogu Kesk ja lõuna-Euroopat ilmestab üks meeldiv asjaolu – sääski pole!
Alustasime sõitu hommikusöögi poole. Juhtumisi pöörasime sisse Arco linna kuna meenus, et seal sel päeval turg avatud. Turg oli muidugi surpiimo – itaalia kvaliteet superhinnaga. Ka ilm oli supriim, +31 varjus kogu päev, öösel 25. Ka on hommikusöögid kõikjal sarnase kombinatsiooniga – hunnik saia, hunnik erinevaid lögasid (moosid, nutellad jms) ning kohv ja mahl. Kohvi teevad nad muidugi suurepärast (cappucino, latte). Isegi minususugsest võhikust saanud kohvi alal spets.
Ja siis päeva meeldiv üllatus -. Müncheni Bayerni jalgpalli klubi treening Arcos algamas kohe kohe. Muidugi lippasime sinna ja saime fantastilisi videosid ja pilte ülilähedalt maailma tippjalgpalluritest (Ribbery, Robben, Neuer, Lahm, Shweinsteiger jne). Tavapärast treeningut jälgis ca 500 inimest, kes iga liigutuse peale aplodeerisid ja ahhetasid.
Edasi otsisime ööbimisplatsi Garda ja Lazise vahel teadmisega, et sinnakanti jäävad Gardaland ja Waterpark.
Hint: Samas piirkonnas võib ca 5 km peal olla 5 erinevat kämpaplatsi sama hinna aga väga erineva kvaliteediga.
Leidsime igati korraliku koha Bardolinos. Kämpa platsid ülisuured (ca 500 platsi) ja inimesed pakivad end seal lahti terveks suveks (kaasas kogu elamine). Natuke päikest ja suundusime päikest võtma...jammi.
Õhtupooliku otsustasime (rohkem Rallu otsusel) Gardalandis veeta. See on itaallaste versioon meie tivolist („pisut“ suuremal kujul). Seal muidugi hullumeelselt palju südant-pahaks-ajavaid-atraktsioone ja ka pisut leebemaid. Saab kõike mida üks lõbujanuline soovib: pea alaspidi, külgepidi, tagurpidi, keerutades, kõrguseid jne...
Päeva foto (Philippe Lahm ja Bastian Shweinsteiger):

1. ..Ja Eesti klubid on sillas kui päris mängu tuleb vaatama nii palju inimesi kui Bayeri treeningut.:D
    Igaljuhul kogu reis on nüüd läbi loetud, vägev! Kuni kolmanda päevani arvasin, et Rallu kirjutas muljeid üles, aga võta näpust. Kiidusõnad sulle hea kirjastiili eest! ;)

Sanna

VastaKustuta
  2. Rallu magas juba sel ajal, kui Rassu seda kirjutas :)